Äntligen helg

Äntligen är det fredag och man ska få vara lite ledig. Idag ska mamma
och jag till Ikea. Vi ska kolla på lite grejjer till Eriks rum och till mitt också
hoppas jag. Jag känner att jag är på väg att blir förkyld : | hoppas verkligen inte
att jag får tillbaka min dumma hosta. Hatar att vara förkyld för det håller i sig
så länge och man kan inte träna heller.

Känner mig lite deppig. Min nya mobil är sönder, en skruv är lös under så
den går inte att skjuta upp. Måste lämna in den idag till Ibbe. Den ska inte
kunna gå sönder efter bara nån vecka. Kul, nu kommer det ta hundra år
innan man får tillbaka den. Är bara på sjukt dåligt humör, förjävligt kallt
är det också! Kullisarna är i stockholm och har kul och här sitter jag liksom.
Det är ju bara en vecka kvar tills nästa helg men jag vet ju engentligen inte
ens om jag kommer iväg. Det kanske var ett misstag alltihopp. Damn, kanske
skulle man hängt med nu när jag hade chansen.

Som man bäddar får man ligga.

hej.

I don´t want to have to build this
I don´t want to have to fit in
I don´t want to have to need someone
But i do..


I don´t want to have to attract boys
I don´t want to have to be here
I don´t want to have to eat to fill a hole
but i do..


But its better than nothing at al
But its better than nothing at al


image178


Kommentarer
Postat av: emma

tråkigt att mobilen har gått sönder. Jag ska ha s500i den svarta har jag bestämt mig för :) hehe.. tror den skulle passa mig jätte bra :)
tråkgi attd u inte tror det blir sthlm nästa helg :(

2007-09-01 @ 09:05:10
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback