Blondin

08.36

Sitter här och dricker mitt gröna sweetheart té. ja alltså
det heter sweeetheart :P Det är väldigt gott. Ska faktikt
inte gå ut och gå idag, ska gå en runda på stan i Linköping
istället. Ska gå lite tidigare till Marie också, kolla i lite tidningar
så att jag kanske kan beskriva hur jag vill bli i håret. Hoppas
att det blir bra, är lite närvös. Men det ska nog gå bra.

Kanske lägger upp en bild ikväll så får ni se hur jag blev i
håret. Vet i alla fall att Emma är nyfiken ; ) Oh hoppas att
mitt linne hinner komma tills måndagsklubben. vore bra.
Ska sätta på mig mina nya bruna linser nu, nice. Någon
som har sett Ciao bella på bio? Skulle vilja se den. Nu
ska jag duscha, Hej hå.

It's been hardly a moment,
And you are already missed.
There is still a bit of your skin,
That I've yet to have kissed.


Oh dear, it´s been,
Hardly three days,
Yet I long,
To feel your embrace.
There are several days yet until,
I can see your sweet face.


image143

Kommentarer
Postat av: emma

jag är jätte nyfiken :)

2007-08-21 @ 20:46:16
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback