don´t worry be happy

I går var det lite små fest hos Jimpa :) Partymyran var på plats igen
vilket var himla trevligt. Kullis och jag medflera sov över där sen
eftersom klockan helt plötsligt var 5. I morse drog hela gänget till
macdonalds och åt fet mat. Jag fick nog i mig 564561451 kalorier.
Får springa bort dom i morgon. :P

Blev inget hårfärgande igår, ska göra det idag istället. Ska se på
Coyote Ugly idag med eftersom den jag lånade i förrgår inte funkade.
Lånade en till film av Jim, nån kärleksfilm tror jag. Mamma och Erik
kom nyss hem med så mycket kantareller att dom inte ens fick plats i
diskhon. Mmmm, va gott :D






image138

Kommentarer
Postat av: emma

köpt gröna linser nu? gillar din hårfärg :)

2007-08-18 @ 17:57:11
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

okej. jätte fin ögonfärg. förstår att du vill bli blond :) du är fin i både blont och brunt. men nu har du ju varit brunett i ett år :)
så kanske dax för det blonda igen. skönt att du har en plan b om det blir dåligt :)
klart du ska få komma och hälsa på oss :) vi får nog iordning snart. bara bo in oss så märker vi hur vi vill ha det :) hehe.. det är typ vardagsrummet som är helt klart och köket :)

2007-08-18 @ 19:00:43
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback