In school

Sitter här i skolan och har lektion med Ole. Han tror att han har
kommit på värsta bloggsajten. Enligt mig är en totalt värdelös.
Man kan inte på något sett göra den personlig eller visa att man
kan hantera html eller någonting som vi har lärt oss om webdesign.
Men det är bara skriva och se glad ut. Det är ju ganska slappt ändå.
hade man haft pappa i media hade lektionerna i alla fall gett något
och roligare hade det också blivit.

Idag ska jag färga mitt hår. Sen ikväll blir det måndagsklubben.
Hoppas verkligen att det blir en lyckad kväll. : )

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, vad jag har hört så är din pappa väldigt "poppis" ;)....ska du färga håret igen??

2007-08-27 @ 14:02:32
Postat av: Torkelfilippa

Great site. Keep doing.

2010-05-25 @ 13:16:39
URL: http://torkelfilippa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback