Mobilluren

Ibbes butik blev verkligen en succé. Var på plats redan vid
08.00 för att hjälpa till med förberedelserna. Det skulle
städas och plockas i ordning. Redan vid tio började folket
komma. Det var tur att vi var fem stycken måste jag säga.
Eftersom det var löning idag så var många köpglada.
Vi sålde nog ca 28st tvaparater och 40st mobiler. riktigt bra :)
Ska jobba i morgon också, nice nice. Måste säga att det
faktiskt är ett roligt jobb.

Mitt linne och halsband som jag beställt från Asos kom idag.
Till min besvikelse såg inte linnet ut som på bilden. Färgen
var inte snygg och passade verkligen inte min hudton. Jag såg
väldigt blek ut. Det var inte värt 600kr. Så de skickas tillbaka.
Ska därimot behålla halsbandet det var fint. Men det här innebär
att jag inte har någonting att ha på mig på måndagsklubben.
PANIK!

Eftersom jag tjänade lite pengar idag så passade jag på att
unna mig dessa tre godingar. : ) Ska bli spännande sen när
de kommer. Blush.se har mycket bättre fraktkostnader än
eleven måste jag säga. Billigare på vissa produkter är dom också!

image152

Urban decay - Big fatty mascara
Essie- Smoothie handcream coconut/pinaple
Eyeko - Cream highliter

Nu ska jag titta på beck- Den svaga länken. Många säger att
den ska vara bra. : ) är så sjukt trött så kommer säkert att
somna till den. la på några extra kilon på stången i går
när jag körde bodypump, det känns verkligen idag kan jag lova!
men så ska det va! :D


image154


Kommentarer
Postat av: brunn

mkt intressant o kreativ blogg....

2007-08-24 @ 19:31:10
Postat av: Anonym

söt tjej som har den också :)

2007-08-24 @ 20:30:30
Postat av: Starrunaway

I searched a long time for such an great article.
Thank you very much.

2008-01-09 @ 14:01:34
URL: http://starrunaway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback