Play or get played

Lördag, och inte fick man sova idag heller. Ska snart
cykla iväg till butiken. Där ska man stå och se söt ut
hela dan. Tycker faktiskt att alla motalabor borde besöka
mig idag och köpa några mobiler, eller varför inte en tv?
Mitt emot bion, bara titta in o säga hej : ) Själv väntar jag
på S500 mysterious green, men den är ju så otroligt seg
på att komma ut. 13 september sa dom när vi ringde igår.
Det var flera stycken som frågade faktiskt.
Nu har jag snott en till kortärmad Polosport skjorta av
mamma, man måste ju vara lite stilig på jobbet.

Se ya later aligator

image155

16.15

Mycket folk i butiken idag också men det var bara roligt.
Köpte Sony Ericsson W580 idag. Jävla schysst telefon.
Ska lägga ut min 7373 på blocket : ) Ikväll ska mamma
och jag laga coscos med kyckling & kantarellsås.

(Den är snyggare i verkligheten)
image161




Myslåtar som spelas varma

Tracy chapman - Give me one reason
Tracy Chapman - Change
Stacie Orrico - Dear friend
Maria mena - sorry
boys to men -End of the road
hansson - I willcome to you


Kommentarer
Postat av: emma

gillar den där mobilen. jag måste se din för jag kanske inte heller orkar vänta på s500i om den ska sega så pass. har den inte kommit ut till den 13 sep som de säger så tar jag en likadan för orka vänta :p

2007-08-26 @ 09:52:37
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Karolin

Superbra med låttips :) TACK
Älskar Boys II Men :) Älskar deras låt, water runs dry!! så bra.. ett tips: 3rd Store- Im sorry, såå fin :) ha de bäst!

2007-08-26 @ 17:41:11
URL: http://karolin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback