The Last day of summer

I've been walking around all day thinking
I think I have a problem, I think I think too much


Efter en timmas powerwalk känner jag mig faktiskt skapligt pigg.
Lite blondare är jag också :) Det blev inte orange/gult men det vart
inte speciellt ljust. Jag är mer ljusbrun nu kan man säga. Så Marie
får göra mer slingor på tisdag.

Idag ska jag städa mitt rum, det är stökigt som vanligt. Ikväll har jag
bokat in mig för ett bodypump pass också. Här kämpar man! På
måndag ska man nog på spinning också :) Förövrigt känns det som
att sommaren är över. Kylan börjar komma och det blir bara mörkare.
nu ska jag äta mat, hej !

16.55

Ändrade planer, skiter i bodypumpen och leker med Sascha &kullisarna
istället. Det lät mer lockande. Chillevippen

image139


Take a look around
This may be
Your last warm sunny day

Ask your friends
to come along
And share a Kodak moment
Held for keeps
For good old memories

The Last day of summer has gone
Autumn leaves have covered your lawn
The Last day of summer moved on
The only thing that counts is the
guy you won

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback