time will tell

Blev glad eter ett samtal som jag fick precis, jag ska tydligen jobba
på fredag. :) behöver pengar så det var verkligen great. Är ju inte precis
sugen på att sätta mig vid en telefon och säja.

Nu är jag jäkligt trött. Ska sova så att jag är pigg när jag ska träffa
nättis i morgon. Ser fram imot det alltså. haha!


I don´t want to be anything other than
what I´ve been trying to be lately.
All I have to do is think of me and I
have peace of mind. I´m tired of looking
around rooms wondering what I gotta do
or who I´m supposed to be. I don´t want
to be anything other than me!


image146

Kommentarer
Postat av: Linn

låten (texten) påminner mig om att det är ett gammalt One Tree Hill-avsnitt om fem minuter. ;)

2007-08-24 @ 16:35:31
URL: http://musiclinn.blogg.se
Postat av: Maximilianingelin

Nice site, regards from the netherlands!

2009-09-30 @ 10:28:44
URL: http://maximilianingelin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback