Den 20 december

Hade media avslutning idag, självklart vann våran klass ; )
Vi är bäst. Har varit på ungdomsmottagningen idag, vi hade
självklart glömt band till kameran och batterier till micken.
Typiskt oss. Så vi planerade och tog lite kort. Efter det tog
vi en fika med Sascha och Sanna på Hugo. I morgonbitti
åker Carin på sin Caribien kryssning, kommer sakna henne.

Nu var nyår bokat och betalt, så nu finns det ingen återvändo.
Malin och jag lämnar Motala och beger oss till Stockholm. Vi
ska åka någon dag innan nyår också så att vi kan köpa nått snyggt
att ha på oss. Ska bli mysigt. : ) Det känns som att vi kommer att
få en lyckad nyårskväll : )

Blev överlycklig när jag fick ett samtal av chefen på fikat,
jag ska jobba hela helgen och i mellandagarna. Casching!
Det var verkligen bra tajming eftersom vårt nyårsfirande inte
blir helt gratis. Nu ska jag göra fint på rummet och slappa.

Over and out



Kommentarer
Postat av: Angelina Jolie

Thanks for the information

2010-02-09 @ 09:24:49
URL: http://angelina-jolie.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback