Den 23 december

Tre dagars jobb hos Ibbe på mobil luren har varit helt okej.
Det var lite roligt och typiskt honom att han inte städat butiken
på en månad, haha. Det tog jag hand om. Vattnet vart kolsvart
direkt, men nu är det rent och fint : ) Idag har hans syster och
hennes söta barn varit och hälsat på. Hur gulliga som helst!
Så jag har varit både barnvakt och försäljare idag.

Ibbe såg förövrigt lite rolig ut idag, skrapsår lite här och var.

Några idioter hade startat slagsmål i går när dom var ute. Klart
att dom går på en kille som Ibbe, som är hur lugn och snäll som
helst. Som tur var tog poliserna in dom som bråkade så dom
får sitta inne över julen och förhoppningsvis åker dom dit för grov
misshandel också.

Ja, så var det dan före doppare dan idag då. Ska snart åka till
Mr.Brage och äta god julgröt och skinka. Sedan ska jag vidare
till Malin. Vi ska mysa och se på tv. Hon har ju köpt ett par nya
jeans med hög midja också som jag ska betygsätta, dom är säkert
jätte fina. Jag längtar som fan till juldagen. Ska bli så kul att vara hos
David innan och träffa alla som man inet sett på ett tag : ) Fast jag
har inget att ha på mig eftersom kläderna jag beställde från
tjallamalla såg ut som skit. Bilderna som de hade på hemsidan
stämde inte och den ena klänningen var inte ens rätt klänning.
DÖ säger jag bara.



image519


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback