I storstaden

Jag och malin har gått på stan både i går och idag. Jag har ont i fötterna!
Vi har inte hittat så mycket på stan, vi har mest kollat på kläder till nyår. Malin
hittade en kjol och jag en klänning. Vi har halvnöjda men det duger. : ) Stannar
nog här tills den andra så då kan vi gå på stan då också.

Mr Harding tyckte att vi skulle med på spa i morgon vid två, men det fick vi skippa.
Eftersom vi är tjejer så behöver vi ju minst två timmar på oss att göra oss i ordning.
Typiskt. Jag vill gå på spa och få massage och grejjer. Attans!
Nu är vi hos maggan & hasse, Malins moster och hennes man. Ska sova här i natt.
Nu ska Malin och jag ha vårat egna lilla spa eftersom vi inte hade tid med spa i morgon.
Vårt spa är nog inte lika lyxigt som stureplans men det blir nog mysigt ändå ; )

Hoppas ni får en lyckad nyårskväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Jenni

ha det så kul på nyår gullgumma! :) puss

2007-12-30 @ 22:59:56
URL: http://jenni.blogg.se
Postat av: AnneliH

Gott Nytt År! hoppas att du får en jättetrevlig kväll! Kramar

2007-12-31 @ 18:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback