Bulgarien!

Göteborgsresan vart lyckad trots lite missöden. När vi kom in till Göteborg yrade vi runt i drygt två timmar letandes efter ett tattarhotell. När vi väl var framme vid tattar hotellet var detgivetvis fullt! haha! Som tur var så låg burgerking precis brevid så vi bestämde oss för att äta där. Malin och carin börjar springa för att komma först i kön, Plums så tappar malin sin hypermobil i en stor ler/vatten pöl och får lera på tröjjan också :D hahaha! När vi kom till Burgerking kom hon sist i kön också.

Vi hittade sedan ett hotell som låg i city, gotell Linné. Han som satt i reseptionen var så jävla tjurig och uppkäftig.
"jag ser redan nu att ni kommer att ställa till med problem"
"Här ligger de fina krogarna (visar på kartan) dit ni inte kan gå"

Idiot, ville bara ta en kniv och sticka ner honom. sängarna var jätte äckliga våningssängar. Men vi var inte bittra för det. Jag, Jim, Carin, Malin och Styret gick och åt jätte god grekisk mat på en fin resturang och drack lite. Jätte gott var det verkligen, och mysigt. De andra grabbarna ville roa sig och gick därför till en strippklubb.

På söndagen gick vi på Liseberg. Det var verkligen inget folk där, jätte skönt. Innan Liseberg var jag tvungen att ta en runda på stan och Jim fick ställa upp som guid/råd. Hittade en okej Björnborg bikini, läppglans och mysbyxor. Så nu slipepr man bada naken i Bulgarien, det är ju ett plus.

När vi kommer tillbaka till parkeringshuset så har det varit inbrott i Ragges bil. Carins väska är borta och bilsterion. Carins pass låg i väskan. Som tur är går det att lösa genom att skafa en provisoriskt pass för 980 kr. man vem fan vill lägga ut det? Inget smink har hon heller nu. Stackars kullis! men det löser sig nog.

Nu ska jag och mamma åka till stan och köpa lite grejjer som jag ska ha med mig. Vi åker med bussen 7.45 i morgon så det blir läggdags tidigt ikväll :) fan va kul vi komemr att ha :D slippa regniga, äckliga Sverige.


Bilder från göteborg









Kommentarer
Postat av: emma

vilket parkerings hus stod ni i?

2007-07-09 @ 20:13:41
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: anna

ha så kul :D själv när jag va där iår hade vi svin kul..

2007-07-10 @ 14:57:14
URL: http://lillhedlund.blogg.se
Postat av: Jenni

hej plupp! roligare med blogg än det orangea lilla stället? ^_^ söta skor på bilden.. rem-sandalerna.. puss! / j

2007-07-10 @ 22:15:48
URL: http://www.jennikihlman.com
Postat av: mallie

kul att du läser min blogg!
såg att du hade kommenterat på min blogg om latel thigh tranier;)
måste vara ärlig o säga att jag tränar inte så mycket på den, men gör man det så tror jag den funkar...känns ju när man väl kör iaf...svettigt o tungt i benen;)

2007-07-13 @ 14:29:53
Postat av: Tiirre

ja man blir alltid nöjd när det komm saker från asos. Ska beställa jg med , när lönen kommer. Tack för tipset det med sidan, ligger den butiken i Stockholm eller ?

2007-07-19 @ 09:31:12
URL: http://tiirajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback