utgång

I går kom Malin in till mig i linköping. Det blev för fest hos max, vilket var trevligt. Vi åkte sedan in till stan och satte oss på 55an. Efter en kväll i mina nya skor så mår inte mina fötter så speciellt bra. Men som sagt, det var kul. Roligare än att sitta hemma och ha tråkigt. Lite synd att malin och jag tappade bort varandra senare på kvällen sen men det är ju sånt som händer. Skönt att man slapp åka hem ända till ulstämma mitt i natten också : ) Nu ska jag ta en lång dusch och sen bädda ner mig för en kväll med sex and the city. Mysigt. lax ska mamma och jag laga ikväll också, mums! I morgon ska man jobba igen. pust! Förmodligen Stockholm i helgen då. :D Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback