Wild horses

Trots att jag gick hem tidigt i går pågrund av att jag var nykter och förkyld så var det ändå hur jobbigt som helst att kliva ur sängen imorse. men det var bara att ta sig i kragen och tvinga sig upp. Man får tänka på pengarna och allt man kan köpa för dom. Vill beställa min jacka nu, ska nog göra det ikväll. Passar den inte är det ju bara att man skickar tillbaka den. : )

Ikväll ska mamma och jag göra chilliconcarne, det är sjukt gott! Så i morgon på jobbet kan mamma och jag luncha ihop med våra små matlådor.
Jobbet.


'


All I want is the wind in my hair
To face the fear, but not feel scared
wild horses I wanna be like you
Throwing caution to the wind, I'll run free too
Wish I could recklessly love like I'm longing to
Wanna run with the wild horses
Run with the wild horses.
/ Natsha Bedingfield


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback