HELG!

Äntligen helg. Tiden går sjukt snabbt och det tycker vi om. Ikväll
hoppas vi på att Calle inte bangar, för jag är faktiskt fest sugen nu.
Efter skolan ska jag vara duktig och gå en sväng sen börjar vi nog
ganska tidigt ikväll. Hoppas det blir roligt folk. : )


Bal eller icke bal det är frågan..

Egentligen så vill man gå balen, det är ett minne för livet och händer
bara en gång. Men det kostar ju så mycket med klänning, smink, hår
och allting som tillkommer. I o för sig så tror jag nog att mamma & pappa
hjälper till med det om jag vill gå. Men så är det ju det, vem man ska gå med.
Men det löser sig nog.







Kommentarer
Postat av: emma

Jag tycker du ska gå på balen. Visst det kostar mycket, men du kan sminka dig själv det enda kanske är lite nytt smink som ska inhandlas. Visst är själva balen en dyr grej men det är grymt roligt att varit med om det.

2007-11-26 @ 10:58:51
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback