Just take your time where ever you go

Trots att vi var lediga i går så känns det inte som att helgen var längre.
Har matte C prov i morgon och det känns nästan lönlöst att ens sitta
med skiten, för så lite fattar jag. Får helt enkelt peppa mig med att det
kommer fler prov och fler chanser att sätta ett G.

Jag är lite irriterad över att jag måste GÅ till ända till Maggie för att hämta
min cykel, sedan cykla till Malin för att plugga matte C och Filosofi.

Snälla ge mig jullov.




soul mate. two little words, one big concept.
the belief that someone, somewhere is holding
the key to your heart and your dream house.
all you have to do is find them...
soul mates: reality or torture device?



känslan jag fik var en känsla av att jag inte förstod den...



Kommentarer
Postat av: Birgergunn

Thanks, keep up the good work.

2008-10-09 @ 10:47:27
URL: http://birgergunn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback