Måndagen den 26 november

Det är sjukt att så många bildar uppfattningar om människor grundat på saker dom har hört eller sett. Jag måste erkänna, att även jag är sån ibland. Det finns folk som jag inte tycker om, men jag känner dom egentligen inte. Jag har liksom bara fått ett dåligt intryck eller hört något om den personen. Jag kan tänka mig att det är endel som inte gillar mig eller Spice girls men det är sånt man får ta. Tycker att man ska ge de flesta en chans ändå. Man ska inte bry sig om vad alla andra tycker, man ska bilda sig sin egen uppfattning. En person som du kanske sett som dryg, kaxig och dum kanske visar sig vara helt tvärt om. Jag har faktiskt struntat i vad alla tycker och gett en person en chans, och jag måste säga att det var ett mycke bra val : )


idag är det plugg plugg plugg som gäller. Sen ut och gå ikväll också trots snön :)
Lägger upp lite schyssta pics från i fredags hos Calle också.



Kommentarer
Postat av: Jenni

du e skitsöt i håret nu gummis.. både färgen o längden.. tror jag ska klippa en sån lång page nu när extensionsen åker bort om några veckor.. kommer säkert sätta i förlängning kort därefter igen.. men ändåå 8-) puss

2007-11-26 @ 17:26:38
URL: http://jenni.blogg.se
Postat av: Wilma

Var har du köpt den bruna tröjan, om man får fråga?

2007-11-26 @ 22:57:05
Postat av: emmy

Det är Diana Orving. Jag har köpt den i Stockholm. tjallamalla.com har hennes kläder bla vet jag. :)

2007-11-27 @ 12:28:29
URL: http://amafao.blogg.se
Postat av: Olesarah

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2009-07-06 @ 08:22:10
URL: http://olesarah.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback