Snöängel

Nu är det vitt på backen här i Linköping. Idag tänker jag inte gå utanför dörren överhuvudtaget. Istället ska jag plugga och slappa här i värmen. Jag vill att min förkylning ska gå över så att jag kan börja träna lite. Inte ens bra att gå ut och gå i mitt tillstånd. På torsdag har jag svenska tal på 5 minuter, vad ska jag prata om? Eftersom texterna vi fick välja mellan handlade om drömmar funderar jag på att prata om drömtydning. Svårt det där, måste ju vara någolunda intressant också.

Snart ska jag tappa upp ett bad, tända ljus och bara mysa. Det ska bli skönt.
Sedan ska jag hålla tummarna för att jag mår bättre ikväll så att jag kan möta
upp Calle & co. Jag är fest sugen.


I brist på annat att göra

image427



Kommentarer
Postat av: Voxoslo

I love this page.

2008-01-08 @ 08:27:27
URL: http://voxoslo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback