Crazy nights



Så här snygga var vi hos Evelina innan hugos förra helgen.

Nu ska jag kolla på film och krypa ner i sängen.
Funderar på att sola solarium i morgon alltså.
Är hur blek som helst. Jag saknar sommaren!
Hatar mörker och kyla, men det är ganska mysigt
om man har någon som håller om en i höstmörkret.

Dålig stil, av 70 personer som läser min blogg varje
dag så har bara tre stycken kommenterat hur jag ska
ha mitt hår. fan ska jag ha kort eller långt? Vilka
problem man har alltså...


Jag håller tummarna för att det går bra för dig i morgon.


Over and out






Kommentarer
Postat av: AnneliH

;)) det är svårt att råda dig hur du ska ha håret eftersom du är precis lika fiiin i båda!!!

2007-10-18 @ 15:06:29
URL: http://canary.user.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback