Home alone

Det är skön att vara ensam hemma faktiskt.
I går åt jag och tjejerna tacos och spelade spel.
Idol såg vi på också. Det var mysigt faktiskt. Kom
precis ur duschen, har färget mitt hår mörkare brunt
och färgade grannens hår samtidigt. Blev nog okej
hoppas jag.

Ikväll ska vi sätta oss på hugos och ta en drink. Men
inget mer för min del. Har fortfarande lite avsmak sen
i Tidags måste jag säga :P

Måste boka tågbiljetterna idag. Plus att jag måste kidnappa
min lillebrors gameboy, känner inte för att åka 13timmar utan
att ha någonting att göra. Egenligen så önskar jag att snön är
kvar, för jag vill göra en snöängel. fast sen kan den försvinna.

Nä nu sk jag stryka.

Hej




Kommentarer
Postat av: AnneliH

ska du åka långt bort?? När?

2007-10-20 @ 19:13:28
Postat av: emma

snygga bilder. Vart ska du åka?

2007-10-21 @ 16:29:04
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Dr S

Haha du ser ju ut att kunna hjälpa mig på min nästa labb juh ;) måste visa dig kemi-huset för dig alltså :D

2007-10-21 @ 17:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback