It's all in the things that you do

I morse var det väldigt kämpigt att ta sig ur sängen.
Det ska bli så underbart med lov, längtar som fan!
Bara 2 dagar kvar nu för mig kan man säga. : )
Längtar tills jag slutar, ett nytt avsnitt av desperate house wifes
att se när jag kommer hem. Måste göra klart lite arbeten
som ska vara klara efter och innan lovet också, så att jag slipper
göra dom senare.

Hade matte C nyss, jag fattar ingenting.

Jag har en känsla av att de här dagarna kommer att gå
väldigt, väldigt, sagta eftersom jag önskar att de ska
gå fort. Blir alltid så om man ser fram imot någonting.


image380

Åhhh, Ge mig hunden!

Kommentarer
Postat av: Marcusrebekka

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2010-01-18 @ 10:03:22
URL: http://marcusrebekka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback