Single and Fabulous

Hugos igår var ganska dött men ändå helt okej.
Känner mig ganska stolt över att jag orkade vara
kvar på efterfest hos Daniel tills klockan blev framåt halvfem
trots att jag var nykter.

Har jobbat idag. Och måste säga att det faktiskt är
väldigt trevligt på jobbet. Skönt med personer
som kan bjuda lite på sig själva. Ett stort plus.

Nu ska jag kolla på one tree hill sen är det nog
dags för mig att sova så att jag är pigg och
duktig i morgon.

WOFF WOFF






Sometimes we need to stop analyzing the past,
stop planning the future,
stop figuring out precisely
how we feel,
stop deciding exactly what we want,

and just see what happens


image379

Kommentarer
Postat av: Kjellmariam

many thanks for your dedications to this world

2008-09-18 @ 14:29:13
URL: http://kjellmariam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback