Äntligen fri från förkylningen

Nu känner jag äntligen att jag kan sova som vanligt på nätterna.
Lite hosta har jag som vanligt kvar men det går att stå ut med.
Guldfisken Sofie hade tydligen glömt bort att hennes far skulle
låna hennes lägenhet i Stockholm i helgen. Alltså nu börjar jag
verkligen tro att några högre makter försöker få mig att inte ta mig
till Stockholm. Jag behöver en ny garderob, hallå förstå det!

Ikväll ska jag och Olle äta mc donalds, massor med godis och se
på någon barnfilm på bio. Jag är ju lite barnslig av mig så jag
kommer nog iallafall inte somna till filmen.

Hittade massa gamla bilder i min dator på skolan. haha!




Kommentarer
Postat av: Elin

Söt du är!

2007-11-11 @ 16:35:21
URL: http://ejlinen.blogg.se
Postat av: maja

hårfärgen som du har på den tredje bilden från vänster på andra raden vill jag ha. hur fick du den? eller är det din vanliga?

2009-06-15 @ 21:15:21
URL: http://majamera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback