Club exposed

Nu känner jag mig frisk som en nötkärna i halsen :D
Idag tog vi skolkort, och självklart skulle det börja spö
regna när man cyklade till skolan. Blev säkert as ful som
vanligt. Hatar skolkort. Ikväll blir det clubexposed. Ska bli
jävligt kul faktiskt, riktigt pepp! Perfekt att man fick låna
kussens lägenhet mitt i stan där jag och tjejerna kan
sitta och smådricka lite också :) Nu är bara frågan, Diana
Orving eller & Nakkna klänningen?

Draget börjar på måndag. Då ska vi vara utklädda. Afterski :/
Det temat suger enligt mig. Aja nu ska jag bränna en skiva tills ikväll.

over and out


image297

Kommentarer
Postat av: jannaa

u så snygga ;-)

2007-09-21 @ 23:49:11
URL: http://jannaas.blogg.se
Postat av: Trondveronika

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2009-07-03 @ 11:34:04
URL: http://trondveronika.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback