söndag, plugg

Åke Greens predikan om homosecuella är verkligen sjuk.
Han är totalt dum i huvudet. Svår uppgift är det i alla fall.
Har läst bibeln nu och jag fattar ingenting. :P Så nu är
det nog dags för en paus i pluggandet. Ska se en film.

image342




Think twice, thats my only advice


Nu är jag nästan klar med mitt arbete om Åke Green.
jag stör mig så mycket på religion. Det är så sjukt! Vem
fan tror på den här dygnan och ens orkar leva efter den?
Den är nån nöt som kommit på en berättelse för att folk
ska ha något att tro på. Thats it! Varför skulle det annars
finnas flera religioner? Jo, fler än en person ville hitta på
en historia om hur vi kom till och hur vi ska leva.

Klockan nio ska jag och mamma mysa. Så får se till att
bli klar med den här skiten.


Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vad undrar du över...ska du göra en uppsats??

2007-09-30 @ 14:15:43
Postat av: Odinanne

Really great site man!!

2009-10-06 @ 10:09:37
URL: http://odinanne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback