Wiihoo

helt otroligt. Jag mår såå mycket bättre idag.Tror inte ens att jag behöver gå till
läkaren alltså. helt otroligt vilken vändning. Det finns hopp om att kunna gå ut
i morgon alltså. Så glad jag blir. Imorgon ska vi ta skolkort och jag blir alltid
lika ful varje år. Nästan så att man vill skippat, men man vill ju vara med
nu när det är sista gången. Får hoppas på det bästa helt enkelt.

Ska åka till linköping och färga håret i efter middag. Min vanliga färgning den
här gången, så det blir nog lyckat. Ska köpa en fukt kräm på makeupstore
också hade jag tänkt. :)




Kommentarer
Postat av: emma

du får komma till mig i vår så ska vi göra dig blond till sommaren.

2007-09-20 @ 22:20:40
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Tormodlina

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-07-20 @ 07:43:57
URL: http://tormodlina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback