Sömntutan

image944


Vaknade precis och tänkte att oj va utvilad jag känner mig, och väckarklockan som inte ens har ringt än, skönt. När jag sedan kollade på klockan var den halv elva. Smart Emmy, smart. Men vi har bara media idag, och den gör jag faktiskt bättre hemma eftersom de inte har installerat photoshop CS3 på min dator i skolan än. Jag ska nämligen förklara en hel stilmall från blogg.se och hur man gör för att ändra allt och så vidare. : ) Aja, nu ska jag ta en herbalife shake och sen börja jobba lite med projektet.

Underbart väder idag också vilket innebär långpromenad & solning senare idag.

Kommentarer
Postat av: kullisarna

pucko! vi ska göra klart entrapment idag!!

2008-04-25 @ 11:20:09
Postat av: Abdullahana

I really enjoyed it. You have done a great job.

2010-02-26 @ 09:09:14
URL: http://abdullahana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback