Tråkelitråk

Jag har så sjukt tråkigt, har ont i nacken också, och i ryggen.. Buhu stackars mig. Glömt mixern på jobbet också, toppen, nu kan jag inte göra min goda shake i morgon. Får åka till jobbet och hämta den i morgon efter skolan. Ja vad ska man annars skriva, jag ska byta min kjol från mq, den satt inte som den skulle så blir en storlek större och att ha den lite längre ner, typ på höfterna. Och sen har jag kommit fram till att jag ska vara mörkhårig, brunett.. inte ljus. Så det blir alltså mörkt med lite slingor i den 8de hos Marie, det blir nog bra. Snyggt till min ljusgula klänning sen.

Vad händer på valborg då? Det är ju smygpremiär för onsdagsklubben, så förmodligen hamnar man där. Tycker dessvärre att det är lite dålig stil att de inte har halva priset i baren bara för att det är smygpremiär :P På onsdagen bär det av till Linköping ialla fall, måste kolla balklänningen så den sitter okej och sen kolla om det finns något vettigt att köpa som man kan ha på sig på valborg.

Ja nu ska jag väl fortsätta med att ha tråkigt.. för några andra roliga förslag tyker väl förmodligen inte upp, sovmorgon i morgon i alla fall, skönt att slippa gå upp tidigt.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Som Alfons pappa brukar säga; det är bra att ha lite tråkigt ibland, så man uppskattar att ha roligt ;)

2008-04-28 @ 07:29:05
URL: http://canary.user.se
Postat av: terese

ooh tack ddu e en ängel :) men du kunde man få datum och tid där uppe vid överskriften som du har ? eller de gick inte :) puss & kram

2008-04-28 @ 10:52:47
URL: http://tiirajs.blogg.se
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Nej, de är himmel och Vättern bakom :) Jag hoppade precis vid en kant, så marken har jag klippt bort under mig bara :)
Och Maria har en vit vägg bakom..
Men när jag klipper ut mig själv så är det aldrig ett verktyg jag använder - det är en himla process det där :P

2008-04-28 @ 11:26:01
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Nej det är Erik som har tagit bilderna. De nyaste i alla fall :) Sen har jag fått reglera ljus och horisontlinje i efterhand så att de blivit rätt :)

Annars brukar jag dock ha kameran på samma ställe :)

2008-04-28 @ 12:22:07
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Malin

Hur tar man bort så att länkarna på sidaan under kategorierna inte är understruckna?

tack på förhand // malin

2008-04-28 @ 13:29:44
URL: http://ohneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback