Beställ bloggdesign, först till kvarn

Väldigt många beställde bloggdesigner av mig när jag tog emot betällningar, men la ner det pga av tidsbrist. Nu har jag ångest över hur fort jag blåst min lön, så nu tänkte jag ta emot tre stycken designbeställningar för att dämpa ångesten lite : ) Pga all tid jag lägger ner på designen tänker jag den här gången ta 300 kronor för en design. Tycker du att det är för dyrt, så håll det för dig själv & beställ ingen.

Skicka en beskrivning av hur du vill ha din design till [email protected]. Om du inte har så många idéer kan du låta mig leka fritt och bara säga vilka färger du gillar, är mest kreativ när jag får fria händer. Givetvis får du se designen innan du betalar in pengarna på mitt konto :)

Det är för till kvarn som gäller, så om du vill beställa gör det nu,
och som sagt jag tar bara emot tre stycken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback