Juldagen

I går efter att jag smällt i mig en massa julmat och fått många fina julklappar så åkte jag hem för att städa i ordning lägenheten. Mina vänner kom hit och började förfesta vid halv åtta, själv fick jag ställa upp för laget och jobba i nattklubben hela julaftonsnatten. Jag tycker att på julaftonskvällen ska man mysa hemma och bara ta det lugnt, men här i Motala verkar det som att de flesta vill ut och träffa folk. Så man hade en heldel att göra i går. Sängen var väldigt uppskattad när jag äntligen kom hem vid tre inatt.

Idag har jag varit hos farmor, ätit godmat, öppnat paket och träffat pappa & co.

Nu ska jag duscha, städa och fixa inför kvällen då vi ska ha förfest här hemma hos mig. Carin, Sascha & viktor som annars inte bor i Motala längre är hemma, så det ska bli väldigt trevligt. Den ända som fattas är Maggan som är i Asien, du är väldigt saknad, det känns tomt utan dig.

Egentligen borde jag ta en powernap, men jag tror inte att jag hinner..

chingeling


Kommentarer
Postat av: beccis

ha en fotsatt trevlig jul

2008-12-25 @ 17:25:04
Postat av: Sara

Roligt med egen lägenhet :)

Måste kännas som en frihet!

2008-12-25 @ 22:49:34
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: MATILDA

svar: näe - du är :D

2008-12-26 @ 18:14:52
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback