Amafaäo

Blev inte mycket gjort ikväll, har kört singstar hela kvällen. haha!
Tvingat Sara, eriks flickvän att sjunga med mig. När Sara gått hem vågade
även Erik sig på en låt. Nu är jag hes. Tänkte ta med mig det till pappa så
att han kan få visa vad han går för. Jag har faktiskt aldrig hört honom sjunga
seriöst när jag tänker efter, han kanske är värsta talangen? Gitarhero ska jag
också ta med mig, kommer ju inte ha tråkigt i helgen i alla fall. Nu ska jag se
två nya avsnitt av Kyle XY som äntligen har kommit ut. I morgon börjar vi tio,
det känns skönt. Ska faktiskt ha lite morgon spa för mig själv i morgon har
jag fått för mig. : )





I don't mind spending some time
Just hanging here with you
Cause I don't find too many guys
That treat me like you do
you can see the real me inside
and I'm satisfied




image588

Kommentarer
Postat av: Amila

den låten har en kille sjungt och spelat för mig på gitarr ;) det var magi kan jag säga :) hiihih.

snygg blogg-design emmy :)

2008-01-25 @ 11:12:56
URL: http://alima.blogg.se
Postat av: Frenzy Games

Site was very helpful. thank you

2010-01-26 @ 08:19:42
URL: http://frenzy-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback