I chose the waters that I'm in

Nu är jag helt slut efter en hel dag hemma hos Peter på 80års kalas.
Förstår ni hur svårt det är när det finns chips och godis i hela det huset?
haha. Det var trevligt i alla fall och vi fick jätte god mat. Olle och jag roade
oss med guitar hero typ hela tiden. Vi körde Mario cart också, men jag var
så dålig. Kom sist hela tiden så jag blev sur och ville inte spela mer. :P
Vi såg en jätte bra film också som handlade om hedersmord och kvinno-
misshandel. Blir så förbannad när jag ser sånt där, sjukt att det är så vanligt.

Nu har jag rejäl huvudvärk, och att man bara fick sova fem timmar i natt börjar
sätta sina spår. Nu ska jag lägga mig och kolla på pretty woman och somna till
den. Tanken på att skolan börjar på måndag får mig att må dålig. :/







En bild som togs av någon journalist i somras när vi var på Öland.

image561

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback