I´ve got the power!

Helgen har varit lugn, har kört Singstar, guitarhero, ätit godmat och sett en film.
I fredags kom Crille och Maria och hälsade på, det var trevligt. Markus kom också förbi
och körde lite guitarhero, men singstar vägrade han. Som vanligt har pappa lagat jätte
god mat, man blir så bortskämd när man kommer dit. På lördagen tog Markus och jag
en runda på stan, han köpte ett par svarta jeans, : ) Sedan fick vi för oss att vi skulle baka
muffins, var vi nu fick det ifrån. Det vart både choklad, banan, jordgubb/hallon och ahlgrens
bilar smak på dom. söndagen spenderades bla med matteboken och markus. Hum, om
inte ens ett mattesnille kan lösa mina A uppgifter hur ska jag då klara det? haha, jag säger
då det. Gjorde slingor på Markus också, det blev helt okej faktiskt. I morse försov man sig
och fick köra i 150 till Motala för att inte komma allt försent.

Kom nyss hem från träningen, har varit på något styrkepass med Kullis. Som vanligt bjöd
hon på många skratt pga hennes otroligt dåliga kordinationsförmåga och taktkänsla. haha!
Men jag tycker om henne ändå. I morgon kommer jag att ha fetaste träningsvärken. aja,
det får man ta. Är så jävla avis på Sascha som får vara i Stockholm på modeveckan, DÖ!


Nu ska jag kolla upp tågbiljetter till Kalmar,
ska nämligen dit i helgen och hälsa på Stavve.
Det ska bli kul, : )

hejdå


Muffar

image590

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback