Skrikande barn

jag stör mig så mycket på alla barnföräldrar som tar med sig sina skrika,
olydiga småbarn till fik! Vi bestämde oss för att fika på Ströget idag för en
gångsskull och nu vet jag att jag ska hålla mig till Hugo i fortsättningen.
Visst, man får ta med sig barnen och fika, men då får man säga till barnen
att dom får sitta fint och inte låta dom springa omkring och skrika och bråka.
Det är så sjukt störande, ville bara slänga ut ungjävlarna!

Helgen blev förövrigt lyckad. Lördags kvällen/natten var rolig, böjade med

inflyttningsfest hos Markus. Jätte mycket folk, men det var bara roligt. Man
fick plats ganska bra ändå. Runt tolv tiden gick vi in mot stan, tyvärr så kom inte
Maggie, Carin & Sabina in på Platå så det var inte så kul. Men jag fick umgås
med Markus och co. Träffade David och gänget från Motala, där också, det var
mycket trevligt. : ) På Söndagen var man lite sliten så det blev bara att ta det
lugnt och mysa med en film.

Jag missade programmet I huvudet på Gynning pågrund av att jag såg dr.House.
Typiskt ville ju se det. Någon som vet när reprisen går?


image573





Kommentarer
Postat av: cam.

du kan ladda ner gårdagens avsnitt här: http://thepiratebay.org/tor/3979083/I.Huvudet.Pa.Gynning.S01E01.PDTV.XviD-MMMM

2008-01-16 @ 12:14:01
Postat av: Sascha

Ladda inte ner kexet. Finns på kanal5.se. WEBBTV är det nya svarta!

2008-01-16 @ 13:05:32
Postat av: Anonym

går på söndag 16.30-17.30 :)

2008-01-16 @ 13:37:01
Postat av: kullis 2

klart att cammy o sascha vet var man laddar ner.. NÖRDAR!!!

2008-01-16 @ 13:42:37
Postat av: emma

det finns på kanal5´s hemsida och se på. det var verlkligen bra.

2008-01-16 @ 14:34:11
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback