Söndag

Så sa det bara klick, så var den här helgen också över.
Tiden går så sjukt fort, man hinner inte med att tänka riktigt.
Blev ingen bio i fredags, när vi kom dit så fanns det bara
biljetter på första och andra raden kvar, kul att betala för att
sitta där liksom. Nä, så vi såg sin city hemma istället, sjukaste
filmen jag sett, och den var inte bra heller, men det gjorde inte
så mycket. I lördags var vi på stan, hittade ingenting, men tur
var väl det eftersom jag är pank. Jag köpte i alla fall en
hårinpackning från Kérastase som faktiskt blev etta i
Cosmopolitan beauty awards.
Den är nog bra : )


Min lillebror har köpt ett Xbox 360 och spelar Guitar hero
för fullt nu, så ska också spela lite nu har jag tänkt mig.
Bäst är jag.

image579

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback