Tuudiluu

Kom precis hem från skolan, ska hoppa in i duschen nu.
Sedan bär det av till Linköping för att träffa Markus, blir nog
bara att ta det lungt och äta mc donalds. Fast nej, jag ska
hålla mitt vad, får bli en sallad. skönt att jag fick cosmopolitan
och en annan tidning till i går som jag kan läsa på bussen.
hittade även mina hörlurar till mobilen i går, så musik kan
jag lyssna på också, det är ju aldrig fel.

På fredag blir det att se National Treasure, någon som har sett
den? Var den bra? Ettan var ju i alla fall bra, men man vet ju
aldrig med tvåan. Aja måste duscha nu. Kram


image577

Kommentarer
Postat av: kullis2

Du har ju liksom en bild där titeln på filmen står, och ändå kan du inte stava rätt!
Läs igenom dina inlägg!!!
Puss

2008-01-17 @ 13:42:52
Postat av: Maddiie : )

Ja den var bra, inte lika bra som ettan dock.

2008-01-17 @ 16:50:52
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback