En snabb uppdatering i värmen

Klockan: 17.30 i går


Äntligen hemma från jobbet, nu väntar grill med familjen ute i sommarstugan och efter det stranden och ta ett kvällsdopp med bröderna. Det ska tydligen vara riktigt varmt i vattnet, hoppas man kan vara i länge, jag älskar att bada, jag är som en fisk, mer under än över vattnet. Vi har en flotte man kan simma ut till också, den ligger långt ut i år, vilket innebär att man kan dyka. Ska ta en massa kort som ni kan få se sen :)

Måste förövrigt berömma mig själv, jag spenderade endast 25 kr i baren i går trots att jag precis fått lön. Hur duktigt är inte det då? ^_^

Kommentarer
Postat av: Nathalie [asilentescape]

hehe jooo det var bra gjort ;D jag själv skulle nog ha lagt ner massor av pengar XD

2008-07-27 @ 10:12:34
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Postat av: Sigvekarolina

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2008-09-08 @ 08:51:37
URL: http://sigvekarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback