Ingenting att förlora


En bild säger mer en tusen ord




Blev kvar i sängen trots att jag skulle gått upp vid sju, men det var ändå molnigt ute så :) Inga sura miner för det inte, blir istället en runda på stan, fick ju nämligen lön i går :D När jag skulle försöka sova i gårkväll ringde Stavve, på tok för länge sedan vi hördes, kul att prata av sig och uppdatera varandra lite om vad som händer.

Förövrigt så tycker jag inte att folk ska komma till onsdagsklubben ikväll, för jag har slagit vad med en kollega om att det inte ska bli mycket folk. Han tror att det kommer vara runt 300 personer som sist, jag är bombsäker på att ingen vill gå ut två dagar innan löning. 100 kr står på spel, blir sushi för dom pengarna lätt om jag vinner.

Räknas det där som fusk nu?

Nää, inte enligt mig i alla fall.

aja onödig info. Nu ska jag cykla till jobbet, städvagnen väntar.



Kommentarer
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Neee det är inte fusk ;D Du tipsar ju bara hehe :P Men det var en ball bild :D

2008-07-23 @ 10:56:18
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Postat av: Linda

Har kikat lite på dina bloggdesigner och du är verkligen oerhört duktig. Kan inte fatta att du bara tog 150 kr innan när du sålde dem.

Du skulle kunna tjäna riktigt bra på det där tror jag..



Själv önskar jag att jag kunde göra designer men fattar inte alls hur man gör. Jag är handikappad när det gäller den grafiska biten.



/Linda

2008-07-23 @ 11:12:23
URL: http://jaglinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback