you´re cold as ice!

Dagen började inte bra, mamma ringde och grät.
Mormor ligger på sjukhuset och har fått en propp i lungan.
Jag ville bara skita i allt och åka och hälsa på henne på direkten men mamma övertalade mig att åka och städa först. Så fort jag städat klart åkte jag upp och hälsade på henne. Det var verkligen inte kul att se henne ligga där med alla slangarna. Hon har fått blondförtunnande så att proppen som satt sig i mitten av lungorna ska lösas upp, och förmodligen blir inte lungan skadad. Hon hade tur som kom upp i god tid. Hon blir nog kvar på sjukhuset i några dagar. Hon är stark, hon klarar det här, det vet jag. Lilla mormor.


Kullis har varit här, vi har solat lite. Ska snart cykla till Jossi, vi ska ta en runda på stan och sen fika :)


kan alla bara sluta vara sånna freaks?!
kan inte sätta mig in i vissa personers sätt att tänka.
Ibland kan man undra om vissa tänker alls över huvudtaget.

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Det var väl för väl att din mormor kom i tid till sjukhuset! Hälsa från oss!

2008-07-21 @ 19:19:08
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Ucsh hoppas hon blir bra :)

2008-07-21 @ 21:07:52
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Hoppas din mormor blir frisk snart :) kram

2008-07-21 @ 21:53:13
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

freaks?

2008-07-22 @ 07:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback