You would know

Jag sitter här med laptopen på magen..

börjar bli lite trött i ögonen, men ändå kan jag inte somna..
Ligger här och funderar och filosoferar lite för mig själv..
Ibland kan det vara en fördel att kunna förstå hur folk tänker.

men det är ju inte ofta jag gör det tyvär..


i morgon är jag ledig by the way..
då ska jag spendera lite av dagen i solen om vädret tillåter

Nej nu ska jag inte tråka ut er mer.
utan sätta hörlurarna i öronen och blunda..

godnatt   ^_^

But if I wanted silence
I would whisper
And if I wanted loneliness
I'd choose to go
And if I like rejection
I'd audition
And if I didn't love you
You would know

And why can't you just hold me
And how come it is so hard
And do you like to see me broken
And why do I still care
still care


Kommentarer
Postat av: Amra

Tycker att din blogg är jätte fin skulle man kunna få mallen till den?

2008-06-25 @ 11:33:43
Postat av: E m m y (Amafäo)

Tack. Nej det skulle du inte kunna få. jag har lagt ner jätte mycket jobb på min stilmall, och jag skulle inte tycka att det var kul att andra hade lika dan.

2008-06-25 @ 12:21:30
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback