Fjortis cd alá Emmy

  • Aqua - I´m a Barbie girl
  • Grease remix
  • Hermes - Country roads
  • Maddona - like i virgin
  • Dj mango - Eurodancer
  • Red nex - Cotton eye joe
  • Pointed sister - I´m so excited
  • Kenny loggins - footloose
  • The beatles - twist and shout
  • Ronny & Ragge - Anna
  • Black jack - Inatt inatt
  • Vengaboys - Bom Bom Bom
  • Lou vega - Mambo nr 5
  • Roger pontare - När vindarna viskar mitt namn
  • Amy diamond - Thank you
  • BWO - Lay your love on me
  • Rihanna - pon da replay
  • Charlotte Perrelli - Hero
OBS: Absolut inte de låtarna jag gick av Jenni!  ;)

haha, kan det blir bättre? Ja, vi kommer att vara hesa i morgon. Nu ska jag cykla iväg till kullis, mitt hår är förövrigt mer orange nu, blä! Blir det en tåg tripp ner i landet i helgen eller inte? Ja det är frågan, hoppas på det i allafall!

Puss

Kommentarer
Postat av: Patriksolveig

Your website is extremely interesting

2009-06-02 @ 10:06:30
URL: http://patriksolveig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback