kan inte sova

Kan inte sova, utan sitter här o fixar och trixar med lite designer och med html. Det är ju faktiskt mest så att det bara är att testa sig fram. Jag måste nästan anteckna vad allt betyder så att jag kommer ihåg det till nästa gång, kan vara smart.

Endel som undrar vart smeknamnet Amafäo kommer ifrån så jag tänkte förklara det. Carin, min bästa kompis som jag känt sen jag var liten, hennes pappa som kom på det. Fråga mig inte hur, men han sjöng alltid Amafäo Amaväo du, du, dudu. Än idag när jag ringer till Carin säger hennes pappa hej Amafäo, lite kul. Sedan dess har jag alltså kallats för Amafäo. Feo betyder ju ful på spanska, men det har nog förhoppningsvis inte med saken att göra. haha!

Nu ska jag försöka sova. Förhoppningsvis tävling i morgon om jag hinner det.



Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

HejsanHejsan!
Du...Kan jag få en design av dig??

^^
Min kompis(som har bloggat mindre än mig)fick en gratis så kan jag få en??
Jag är såå avundsjuk på min kompis...

2008-03-25 @ 13:21:17
URL: http://www.emmaasvaard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback