Bloggkoll

image1001

Prenumeranterna ökar för varje dag, jag blir lika förvånad och glad varje gång jag kikar in på bloggkoll. Fast det är faktiskt väldigt några som prenumererar på bloggen om man jämför med hur många som läser varje dag. Bloggkoll har ju faktiskt förnyats lite, vad tycker ni om det nya bloggkoll?

Jag tycker att endel funktioner är bra, men en dålig funktion är att när man läst sina nya inlägg man har, så måste man trycka på en knapp för att bloggkoll ska uppfatta att dom har blivit lästa. Förut behövde man bara trycka på nyainlägg så nollställdes det direkt, det var mycket bättre. Något jag gillar är att man kan ha kategorier, väldigt smidigt.



image1002

(Klicka för att prenumerera på min blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback