När vi ändå är igång med åsikter..

Jag förstår inte hur man kan tycka att det är okej att komma till Hugo, sätta sig vid bordet precis framför kassan, utan att beställa någonting.  Hur är man funtad då? Blir så jävla irriterad. Gick fram och frågade om de hade beställt något, de svarade ogenerat att det hade de inte gjort, SKA ni beställa något då, frågade jag irriterat, ehh aaa en kaffe kan jag väl ta då, klämdes det fram. Hur kan man tycka att det är normalt?!

I går beställde några kvinnor öl på eftermiddagen och ville ha lite tilltugg. De frågade då hur chillinötterna smakade, trevlig som jag var fick de smaka på dom, för hur förklarar man hur en chillinöt smakar, de smakar liksom, eh, CHILLINÖTTER! Då säger kvinnan, nej vetu vad, jag går och köper chillinötter på östensson. Också där, helt ogenerat som om det vore helt normalt. Amen du, gå och köp öl på systemet och sätt dig och ät mc donalds mat på hugo också, gör det.

Det är INTE okej, jag skäms för ert betende.


Tycker ni att det är okej?!


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Tack ska du ha! Jag fotar med min Canon eos 400d kamera och på just den där bilden använde jag mig utav kitobjektivet - 55 mm

Annars brukar jag använda mig av 50 mm 1.8 ll

2008-11-08 @ 19:00:35
URL: http://cashman.blogg.se/
Postat av: My

Absolut inte!

2008-11-08 @ 19:54:24
URL: http://mysn.webblogg.se/
Postat av: AnneliH

Jamen det finns ju folk till allt...;))

2008-11-08 @ 19:58:42
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Anonym

Haha, vilka funtade människor det finns!

2008-11-08 @ 21:50:50
URL: http://missbjorklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker du ska lugna ner dig lite med vad du skriver om hugo och dess gäster på din blogg

2008-11-09 @ 17:27:57
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

Svar till anonym: Ursäkta mig, vad menar du? Det här ett det ända inlägget om gästerna på Hugo. Och det här är saker som gästerna borde förstå, en åsikt som alla vi anställda står för. Man kommer inte till Hugos och tar med sig saker och äter eller dricker hos oss. Man sätter sig heller inte på hugo, och tror att det är någon jäkla ungdomsgård, utan att köpa någonting! förklara för mig, vad som är fel med att berätta det här? Skulle vara kul om du kom med en förklaring till vad du menar med din kommentar.

2008-11-09 @ 19:43:01
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

Svar till anonym: Ursäkta mig, vad menar du? Det här är saker som gästerna borde förstå, en åsikt som alla vi anställda står för. Man kommer inte till Hugos och tar med sig saker och äter eller dricker hos oss. Man sätter sig heller inte på hugo, och tror att det är någon jäkla ungdomsgård, utan att köpa någonting! förklara för mig, vad som är fel med att berätta det här? Och vad menar du med lugna ner med vad jag skriver OM hugo.. Jag skriver bara positiva saker OM hugo, jag älskar stället jag jobbar på och har aldrig nämnt någonting negativt om det. Så säg mig, förklara vad du menar, ska bli intressant..

2008-11-09 @ 19:46:53
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

Svar till anonym: Ursäkta mig, vad menar du? Det här är saker som gästerna borde förstå, en åsikt som alla vi anställda står för. Man kommer inte till Hugos och tar med sig saker och äter eller dricker hos oss. Man sätter sig heller inte på hugo, och tror att det är någon jäkla ungdomsgård, utan att köpa någonting! förklara för mig, vad som är fel med att berätta det här? Och vad menar du med lugna ner med vad jag skriver OM hugo.. Jag skriver bara positiva saker OM hugo, jag älskar stället jag jobbar på och har aldrig nämnt någonting negativt om det. Så säg mig, förklara vad du menar, ska bli intressant..

2008-11-09 @ 19:47:26
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Manne

Slappna av nu,samtliga! Så där beter sig knappast folk på Spy Bar. Men det har ju ingen status det stället. Fullt jämförbart med Hugos i MOOOÖÖÖTTAALLLLA DÖÖÖ

2008-11-10 @ 00:13:47
Postat av: Anonym

manne håll käften annars kör jag upp nått i röven på dig och emmy man skriver inte så folk gör saker som du tycker är konstigt men du gör nog också saker som andra tycker är konstigt det är ändå fult att snacka om det. behöver inte snacka skit om det

2008-11-10 @ 20:21:57
Postat av: Manne

Jag uppskattar i regel inte saker i röven.. Men är du väldigt sugen får du gärna prova.

2008-11-10 @ 21:04:06
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

Svar till Anonym: haha, uhh, Manne blir hotad, scary. Jag lägger mig inte i er diskussion om saker i röven, den klarar ni nog bra själva.



"Man skriver inte så folk gör saker som du tycker är konstigt" nehe, gör man inte? Vem har bestämt att man inte gör det? Min kollega tyckte att jag skulle gått fram till gästen och sagt till, så illa tyckte han att det var. Tycker att det är kanon bra att jag skriver det här, så folk kan förstå hur man beter sig. Och om jag gör saker som är lika fel som de här sakerna, då gör folk mig en tjänst om de säger till mig, så att jag slipper skämma ut mig inför folk.

2008-11-10 @ 21:14:14
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Anonym

kunden har alltid rätt och lyssna inte på david

2008-11-10 @ 23:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback