Stulna sextips


Den här månaden fick vi på Hugo ett helt paket med tidningar gratis, väldigt tacksamt. Idag var det väldigt lugnt framåt stängning så jag ställde mig och bläddrade lite i SOLO tidningen för att få tiden att gå något snabbare. När jag kommer fram till sidan där sextipsen skulle vara enligt framsidan kan jag till min förvåning inte hitta dom. En egoistisk gäst hade ansett sig vara i stort behov av sextipsen, rivit ut sidan och tagit med sig dem hem. De där sextipsen brukar oftast vara någonting jag läser för att sedan göra narr av, så egentligen inte förlust för min del men..

Får hoppas att den här sextipsdesperata personen får nytta av dem och sätter dem in action, speciellt ett av dom som jag faktiskt hann att läsa några dagar innan: Slicka på din killes fingrar och för dem sedan ner i dina trosor..

Haha, jag kan inte tänka mig att någon kille skulle anse det var en normal handling.

Från botten av mitt hjärta, lycka med sexlivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback