Inredning

Det blev enheldel shopping på ikea idag, mest behövliga saker som köks/badrums tillbehör och lite små plock. Stora grejer som soffbord, matbord och högskåp till badrumet får jag köpa sen när jag tapetserat och mer kan se vad som passar. Köket kommer att bli helvitt, detaljer som kökshandukar och dekorationer får gå i någon färg istället, frågan är bara vilken, svårt. Har ingen aning om vad mitt sovrum/vardagsrum ska gå i för färgtema heller. Badrummet är jag i alla fall klar med när det gäller färgerna, det kommer att gå i färgerna grå/vit/svart/rött.



Badrummet ( inte med min inredning dock )

Kommentarer
Postat av: Jossi

ser asnice ut!

2008-10-27 @ 06:01:18
Postat av: emma

vilket fint badrum :) Snygga kakelplattor. Nästa gång jag är i Motala kommer jag och våldgästar dig :)

2008-10-27 @ 06:58:28
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback