Min kärlek



Ni kanske undrar hur jag ska klara mig utan den här snygga killen i ett helt år? Det är just det, Vi skulle aldrig klara oss utan varandra i ett helt år, bara tanken gjorde oss båda panikslagna. Därför valde jag att åka ner i februari, så att Victor kan ta första bästa flyg ner till mig i juni när hans utbildning är klar. :)

Nu har vi varit tillsammans i 6 månader och jag blir bara kärare och kärare för varje dag. Jag har aldrig träffat och kommer säkerligen aldrig att träffa en människa som jag tycker så bra om, och som jag mår så bra tillsammans med. Han är bäst helt enkelt, på alla sätt. Vi är bäst..

Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Jonte

Älskar man någon efter 6 månader vet man inte vad det innebär att älska någon.

2009-08-09 @ 10:50:49
Postat av: nermana

who the fuck is Jonte ? och palla vara avundsjuk ? haha

2009-08-09 @ 17:53:25
URL: http://nermanatahirovic.blogg.se/
Postat av: E m m y (amafäo)

nehe, men om man älskar någon efter 2 år, då vet man vad det innebär att älska någon? Vad är älska för dig? Hur känner du när du älskar någon? Känslan och ordet betyder olika för olika personer.



Älska är ett oerhört stark ord för mig, så kom inte här och tro dig veta någonting om vad jag känner och inte känner. För dig kanske du insåg vad älska var efter två år, fem år kanske ett år.. finns det någon speciell tidsbegränsning, och vem bestämmer den i så fall?



En vän till mig har inte sagt att hon älskar sin kille än, de har varit ihop i två år. Olika beroende på relation och känslor som sagt..



2009-08-09 @ 19:12:15
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: tina tran

fett söta är ni! :)

2009-09-20 @ 11:11:57
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback