Jag personligen hatar Bingolotto


Framför vår bingokväll med levande ljus och några öl/cider

Visste ni, att när jag var tolv år fick jag komma fram till Bingolotto och välja en lucka? Jag var överlycklig och hela jag darrade när jag fick prata med Lasse Kronér. Jag velade mellan lucka 4 & 6, men tog 4an eftersom jag fyller då. Gissa vad jag vann?!

Lasse - Grattis, du har vunnit 5000 kr på JULA, men det är inte allt, du har även vunnit en resa till arvidsjaur, där du ska få bo i lappkåta och gå på bäverjakt!! Grattis!

Jag - Åhhh tack.. (as falskt)

hahahaha, jag typ dog i telefonen (hon efter mig tog 6an och det var färgfemman!)


Kommentarer
Postat av: Carin

haha, men gud kom du fram??

kanske finns nåt kul på jula, skaer som kan komma väl till pass i australien:)

2009-12-31 @ 02:48:17
Postat av: E m m y (Amafäo)

Svar till Carin: hehe, Carin jag var tolv år när jag kom fram, så dom pengarna har jag inte kvar.. haha :P

2009-12-31 @ 09:06:20
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Neha

Hahaha:P

2010-01-03 @ 16:10:03
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback