Sista arbetsdagen på Texas/Hugo

Jag fick jobb på Hugo av en slump direkt efter studenten, och har nu jobbat där i ca två år :) I kväll är min sista kväll, och det känns faktiskt lite konstigt. Det har varit två jävligt bra år, trots att jag varit trött på jobbet många gånger. 

Utan jobbet hade jag inte lyckats köpa mig min egen lägenhet och flyttat hemifrån. Alla människor som jag fått lära känna hade varit främlingar, Victor hade varit en främling (att han kom in och drack te hos mig på Hugo var anledningen till att vi började prata). Mitt fotointresse hade inte kunnat utvecklas och min utbildning som jag nu ska gå hade varit okänd för mig. Jag hade heller inte haft den erfarenhet jag har idag, det ger än mer än vad man tror.

Jag har utvecklats mycket som person de här två åren, men nu känns det att jag stått och stampat på samma ställe för länge. Det kliar i mig, det är dags att skaffa sig fler erfarenheter, klara av nya utmaningar och utvecklas vidare :)


Hittade lite bilder..


Kommentarer
Postat av: AnnA

Fint kollage =)

Du hittade verkligen den "snyggaste" bilden på mig också, haha :P

2009-12-19 @ 18:39:34
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: a

2009-12-19 @ 19:34:40
Postat av: Sanna

Saknar det ibland faktiskt. korsord, kaffe och massage:)

2009-12-19 @ 19:35:47
Postat av: Hanna

2009-12-25 @ 23:57:09
Postat av: Hanna

Hejsan!

Till och börja med ska jag be om ursäkt för den tomma komentaren, jag slant.

Hur som helst, du känner nog inte igen mig, men jag praktiserade på Hugo's för ungefär ett år sen och jag hade dig som handledare! Det var ju hur mysigt som helst och det är tråkigt att du ska sluta.

Nu undrar säkert hur tusan jag har hittat hit...

Det kom sig av en ren slump att jag hittade din blogg men i ungefär ett år har adressen prytt min lista av "favoriter".

Så jag vill bara tacka för riktigt bra läsning och extremt fina bilder, det är riktigt kul att följa dig och lycka till i Australien!

Kram

2009-12-26 @ 00:03:11
URL: http://hannaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback