Harmoni




Cicci som äger skönhetssalongen över Hugo, var och åt hos oss för någon dag sen och undrade om jag kunde fixa till några blad hon skulle ha till sin salong. Började lite smått med den i går och idag blev den klar. Gjorde ingenting avancerat, men jag tycker att den blev helt okej : )

Jag har faktiskt inte tänkt på att vi har en skönhetssalong här i Motala som gör så mycket som Harmoni. Blev chockad när jag gick in på deras hemsida över att de har så mycket att erbjuda. Jag har aldrig unnat mig en massage eller en ansiktsbehandling i hela mitt liv faktiskt, det är nog dags nu... :D

Kommentarer
Postat av: emma

vad fint bladet blev :) Du kan de där :)

2009-01-14 @ 13:01:54
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: sanna

fira in nya året ... kanske..? en tanke bara :)

2009-01-14 @ 15:12:11
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

Svar till Sanna: Det var inte jag som valde rubriken, hon hade redan skrivit ner det som skulle stå. hade ingen talan där. Jag hade velat skriva fira in det nya året.. hehe.

2009-01-14 @ 20:46:19
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback